Скарги та пропозиції

У разі виявлення пасажирами наступних недоліків у роботі автобусів та тролейбусів оберіть один з наступних пунктів:

  1. Незадовільний санітарний стан рухомого складу зовні;
  2. Незадовільний санітарний стан в салоні рухомого складу;
  3. Наявність несправного освітлення салону;
  4. Наявність несправного компостера;
  5. Некоректна поведінка водія;
  6. Невидача квитків водієм;
  7. Некоректна поведінка кондуктора;
  8. Невидача квитків кондуктором.

Пропонуємо надсилати інформацію за телефоном +38 095-726-09-39 дзвінком або смс-повідомленням та за електронною адресою: elektrotrans_kir@ukr.net. При наданні інформації необхідно обов’язково вказати наступне:

  • дату та час виявлення недоліку;
  • № маршруту, вид транспорту;
  • бортовий або державний номер рухомої одиниці;
  • цифру, яка відповідає недоліку згідно переліку запропонованого вище або сам недолік.

Усунення недоліків у роботі наземного громадського транспорту буде виконуватись в стислі терміни, але залежати від складності та трудоємності технологічного процесу.